niedziela, 25 listopada 2012

Rozdział 2


Maggie




Duff... Duff... Duff...
To imię krąży mi ciągle w głowie i nie mogę się skupić na nauce. Ciągle przed oczami mam uśmiech wysokiego blondyna, a w głowie oprócz jego imienia huczy mi „Ślicznie wyglądasz”, które powiedział. Po głowie chodzi mi też "ZAKOCHAŁAŚ SIĘ", które Janie mówi na każdej przerwie. To chore. Nie można się przecież zakochać od tak! Trzeba kogoś poznać, porozmawiać z nim... Nie można się zakochać tylko na kogoś patrząc! Nie można, prawda? Niech mi ktoś powie, że nie! Nauczycielka podeszła do mnie i zaczęła coś tłumaczyć, chociaż i tak nic nie rozumiałam. "Coś tam coś tam, równoległe do prostej c, coś tam coś tam, obliczenia, coś tam coś tam, duff".
- Jaki Duff? - Spytałam tępo nauczycielki, a ona pacła się otwartą dłonią w czoło.
- O czym ty myślisz, dziewczyno? Jedynka za pracę na lekcji – powiedziała zrezygnowana i zasiadła za biurkiem. Wszystkie oczy były zwrócone na mnie. Brian, który siedział obok mnie uśmiechnął się porozumiewawczo, a Janie, której nauczycielka kazała usiąść z przodu szepnęła "Zakochałaś się".
Broń boże nie jestem agresywna, ale mam jej ochotę skręcić kark.




Duff




Otworzyłem oczy. Pierwszy raz od wieków spałem na łóżku, dość niewygodnym jeśli mam się czepiać. W naszej melinie, to jak los na loterii – inni śpią na podłodze, a ty jak skończony kutas, olewasz przyjaciół i rozkładasz się na łóżku. Tylko, że nad moją głową ktoś dyndał, co było dość niepokojące...
- Wstaawaaj... - szepnął miło ów ktoś, smyrając mnie włosami po twarzy. Uśmiechnąłem się lekko, przypominając sobie swój sen.
- Maggie? - spytałem, po czym ktoś splunął mi na twarz.
- Jaka Maggie, kretynie? - zaśmiał się Axl, a ja wycierałem twarz szmatką – Jakaś dobra dupa? - przysiadł koło łóżka i poruszył zabawnie brwiami.
- No... Ee... - zastanawiałem się co powiedzieć. Czy określenie „Dobra dupa” pasuje do Mag? Nie. Ale czy Axl zna inne określenia dotyczące dziewczyn? Również nie.
- A spierdalaj – powiedziałem i spróbowałem wstać z łóżka, ale ponieważ musiałem zrobić wymach żeby się podnieść, to moje piękne kolano spotkało się z twarzą rudzielca. Coś gruchnęło, Axl zatoczył się do tyłu. Zacząłem się śmiać.
- Złamałeś mi nos, chuju! - wrzasnął, a ja znowu ryknąłem śmiechem. Założyłem kowbojki i wyszedłem na dwór. Z braku bardziej konstruktywnego zajęcia, odpaliłem papierosa i ruszyłem przed siebie. To znaczy... Pod szkołę, do której chodzi Maggie. Po piętnastu minutach stałem już przy bramie i paliłem trzeciego z kolei papierosa. W końcu zadzwonił dzwonek, a w drzwiach szkoły zrobił się tłok. Nie zwracałem już uwagi na cheerleaderki, w krótkich spódniczkach, gdyż ze szkoły wyszła Mag ze swoją koleżanką. Po chwili dołączył do nich jakiś chłopak, którego widzę w ich towarzystwie pierwszy raz. Wzrok owego chłopaka padł na mnie. Mruknął coś do brunetki, a ona również zwróciła na mnie uwagę. Powiedziała coś do Maggie, poklepała ją po ramieniu i przechodząc obok mnie, razem z chłopakiem, skierowali się na drugą stronę ulicy. Blondynka niepewnie szła w moją stronę. Uśmiechnąłem się do niej, próbując ją lekko zachęcić, ale mi nie wyszło, więc sam do niej podszedłem.
- Cześć – powiedziałem wesoło, na co dziewczyna spłonęła jeszcze większym rumieńcem.
- Hej – uśmiechnęła się lekko, przez co mogłem zobaczyć w jej policzkach urocze dołeczki. Pedalisz, McKagan...
Walisz Stary. No dawaj! Nigdy nie wstydziłeś się żadnej dziewczyny! Weź się w garść, facet! Dobra, odważny Duff dobrze gada. Kobiety lubią jak się robi pierwszy krok, nie?

- Podobasz mi się. Chciałabyś pójść do kina, potem do mnie... Czy coś... - Przeczesałem dłonią włosy, żeby wyglądało to tak, jakbym się nie stresował. Tak na serio to lałem po nogawce.
A Maggie co? Nic. Naprawdę, oparła się urokowi słynnego Duffa McKagana Podrywacza Dziewic. Po prostu zarumieniła się, wyjąkała coś niezrozumiałego i sobie poszła. Tyle ją widziałem. Minęło 20 sekund zanim zorientowałem się, że dziewczyna przede mną nie stoi, a ja zrobiłem z siebie kretyna. Dała mi kosza. No normalnie, dała mi kosza! Pierdole.
- Ale poczekaj! Co powiedziałaś? Zgodziłaś się, tak? - Zawołałem za nią, robiąc z siebie jeszcze większego debila.



Maggie




Umieram. Umieram i w dodatku nie wiem gdzie jestem. Zaprosił mnie do kina. Powiedział, że się mu podobam. GDZIE JA JESTEM?!
Usiadłam na krawężniku i przymknęłam powieki. No i czemu uciekłaś? Ta... nie dość, że uciekłam przed kolesiem w którym się zakochałam, najprawdopodobniej z wzajemnością, to jeszcze nie mam pojęcia gdzie się znajduje, bo orientacje w terenie to ja mam kiepską.A zamiast zastanawiać się jak wrócić do domu, ja myślę o idiocie który nie potrafi powiedzieć głupiego "Co tam, co słychać, co porabiasz" tylko od razu zaprasza do siebie! Zero romantyzmu, wyobraźni, czegokolwiek! A jak się słodko uśmiecha... Nie, dość! Wstałam szybko i zapytałam przypadkowo spotkanego staruszka, jak dojść do mojego domu. Powiedziałam mu dokładny adres, a on tylko pokazał palcem na tabliczkę dwa metry od nas. O, moja ulica!



Duff



Z wyraźnym rozczarowaniem na twarzy wróciłem do Hellhouse'a. Od razu spotkałem się z kpiącym uśmiechem Axla.
- Nie dała ci dupy? - zapytał.
- Duff, jak mi przykro! - zawołał Steven, a po chwili zaśmiał się głośno.
- Spierdalajcie – mruknąłem. Usiadłem na kanapie i sięgnąłem po butelkę wódki, z której pociągnąłem kilka dużych łyków.
- Oo, Blondasek się obraził – powiedział Stradlin, robiąc smutną minkę. Zgromiłem go spojrzeniem.
- Gdzie Slash? - zapytałem, nie zwracając uwagi na ich głupie komentarze.
- Będziesz się zadowalał Hudsonem? - zaśmiał się Rudy – wyszedł do Rainbow.
- I kurwa, na mnie nie poczekał – mruknąłem, wstając z rozwalającej się kanapy. Czym prędzej wyszedłem z meliny. Szedłem szybkim krokiem, nie patrząc przed siebie. Nie zwracałem uwagi na ludzi, którzy darli się na mnie, za każdym razem jak trąciłem ich ramieniem. W końcu dotarłem do baru. Pchnąłem szklane drzwi i skierowałem się do stolika przy którym siedział Slash. Usiadłem na krześle, zapaliłem papierosa i wypiłem kilka łyków z butelki Danielsa, stojącej przed mulatem.
- A tobie co? - zapytał głupio, a ja spojrzałem na niego porozumiewawczo – aaa... Dała ci kosza? Znam na to sposób – powiedział, wstając. Uśmiechnąłem się do niego i razem wyszliśmy z Rainbow, kierując się do
Whisky A Go Go.





Eh... Co mogę powiedzieć o tym rozdziale... Krótki, taki popierdolony w sumie. Nie podoba mi się za specjalnie. Mam coraz mniej czasu, żeby ogarnąć bloga, wiecie... SZKOŁA. GRR.
Speszyl tenks for Marysia za MALUTKĄ pomoc. Nie wiem co bym bez ciebie zrobiła, noo ;_; <3
I przypominam - wpisywać się do "Informowanych" C: 
 

42 komentarze:

  1. Moje love <333333333
    Za krótkie. ZA KTÓÓÓÓÓÓTKIE. Cholera, chcę więcej.
    Jakoś mnie pojebało ostatnio. Gdzieś wszystkim słodzę, jak jakaś popierdolona, nie czepiam się... CO SIĘ DZIEJE Z FIERCE, HM?
    Więc tak. Mi się jak zwykle podoba w chuj i nie wiem, jak można wymyślić coś tak... Zajebistego, o!
    Najlepsze opowiadanie o Duffie, ever!
    Za chwilę prześcigniesz Duffową w moim rankingu, bejbe!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BOŻE NIE!
      Nie mogę!
      Jak tak.. swoją boginię prześcignąć?! Nie pozwalam! :O

      Usuń
    2. Bogini? czy to nie... przesada? blog jak blog... jak dziesiątki innych o GnR... nic szczególnego tam nie ma

      Usuń
    3. Na pewno nie przesada. To był pierwszy blog o Gunsach jaki zaczęłam czytać i to w sumie właśnie przez Duffową zaczęłam pisać swoje opowiadanie. Jest moim... autorytetem, o! :D
      blog jak blog? Nie sądzę O.o Jej jest taki... taki zajebisty *.* Najlepszy, według mnie oczywiście. C:

      Usuń
    4. Powaażnie? autorytet? jak ja mogę być autorytetem dla kogokolwiek? to jest... to jest aż nierealne! :D
      btw... skoro Bogini i autorytet to powiem, że jest już rozdział 37. jeśli jeszcze nie ogarnęłaś :D

      Usuń
    5. OJACIEŻKURWAPIERDOLE.
      Dzień dobry C: XDD
      A widziałam, przeczytałam (5 razy, ale to się nie liczy XD), a nawet skomentowałam, o! :D

      Usuń
    6. dzień dobry? xd
      hahahahaha co znaczy "OJACIEŻKURWAPIERDOLE"? :D
      faaakt skomentowałaś :D nawet nie ogarnęłam podpisu i nie powiązałam go z Tobą :D
      jeb... ale wstyd :D
      5 razy? takie... okropne coś? :D

      Usuń
    7. OJACIEŻKURWAPIERDOLE to taki mały szok XD
      oj tam, wstyd od razu XD
      Wspaniałe, nie okropne! :D

      Usuń
    8. szok? czym spowodowany?
      co jest wspaniałego? już pisałam wyżej że to... blog jak każdy inny :D

      Usuń
    9. szok spowodowany tobą, zdecydowanie XD
      A ja już pisałam wyżej, że twój jest najlepszy :D

      Usuń
    10. spowodowany mną? xd nie ogarniam :D nie spodziewałaś się mnie tutaj? czy jak? :D
      btw... mam już prawie cąły rozdział 38 a w zasadzie 38 cz.1 i cz.2 bo mam całe 14.5 strony :D ale wstawięw przyszłym tygodniu :D

      Usuń
    11. nie spodziewałam się ciebie tu XD to tak jakby.. Duff przyszedł do mnie na zajęcia muzyczne XD
      ODOBRYBOŻE! *.* Tak szybko?! :D

      Usuń
    12. załapałam wenę na napisanie więc owszem :D tak szybko
      jej... cala sie zarumienie... porownywac mnie do Duffa?!

      Usuń
    13. to bardzo dobrze! :D
      Duff to mój autorytet, jeśli chodzi o muzykę, a jeśli chodzi o pisanie... no to Ty :D Więc tak, mogę cię porównać do McKagana :D

      Usuń
    14. dziewczyno...bez przesad... ja piszę przeciętnie... nie ma w tym nic n czym można by sie wzorowac...

      Usuń
    15. piszesz bardzo dobrze i uwierz, jest :D

      Usuń
    16. skąd takie wnioski wyciągasz?

      Usuń
    17. No chyba z rozdziałów jakie zamieszczasz C:

      Usuń
    18. no ale co tam niby takiego jest? :P
      procz milionow bledow gramatycznych, skladniowych, logicznych itp

      Usuń
    19. każdy może popełnić jakiś błąd XD
      Chodzi o to jak np. opisujesz sytuacje. No kurde nie wiem... No wszystko jest takie zajebiste, o :D

      Usuń
    20. hahahahahhahahha wszytsko zajebiste? xd

      Usuń
    21. dlaczego? co jest zajebistego? konkrety poprosze! musze wiedziec z czym walcze! :D

      Usuń
    22. Ojezuniu, konkrety... No wszystko jest zajebiste, noo! XD Dialogi, sytuacje, opis jakiegoś wydarzenia, seks (hyhyhy XD)... No wszystko, noo XD

      Usuń
  2. O jejku ale ci to bosko wyszło.
    ALE ZDECYDOWANIE ZA KRÓTKO. Pragnę więcej i już się nie mogę doczekać! Biedny Duff, nie wiem że Maggie się w nim zakochała. Dobrze że chociaż ona podejrzewa że blondynek coś do niej czuje. Ale zastanawia mnie jedno dlaczego ona przed nim spierdoliła... no dlaczego?
    Pisz szybciutko kolejny jak znajdziesz czas.
    Masz dryg do pisania!
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam powinno być nie wie że Maggie się w nim zakochała *

      Usuń
  3. tak, za krótkie! i to zdecydowanie! ale i tak zajebiście zajebiste, wiesz? a wiesz, że cię kocham? jak nie wiesz, to ci mówię. i cemu ona zwiała? czemu nie dała się wyrwać Duffowi McKaganowi Podrywaczowi Dziewic? ;______;
    jestę smutnę i czekam na kolejny, pisz szybko! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podrywacz Dziewic.. rozwaliło mnie to.

    Ale skoro McKagan już jest tym podrywaczem dziewic, to powinein być bardziej ogrnięty i wiedziec, iż dziewic tak po prostu nie zwprasza się od razu do siebie. Chyba, ze wczesniej miał same napalone, hehe. No dobra, trochę się tu spalił, ale Maggie tez jakos tam zbytnio intelegientnie się nie zachowała, bo przecież mozna było poprowadzic jakaś dyskuje. Albo mogła mu po buzce dac, ale wtedy to by juz kompletnie nie wiedział o co chodzi, haha.

    OdpowiedzUsuń
  5. "tak naprawdę to lałem w nogawkę" HAHAH TO MNIE ROZJEBAŁO:D
    Zajebisty, ale stanowczo zaaa krótki <3
    Czekam na następny, a u mnie dzisiaj nowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + u mnie nowy
      http://isjustalittlepatience.blogspot.com/

      Usuń
  6. No kurna jakbym siebie samą widziała na miejscu Maggie ;___;
    TRU TRU TRU STORI BRO
    no w każdym razie oh matko czemu ja nie umiem robić takiech zajebistych opisówwww ble ble ble :C
    Bardzo podoba mi się!! I TO JAK!!!czekam na nowy
    Wpadaj do nas czasem i informuj ;P
    http://whole-whotta-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie wiem...
      Tak szczerze, to nic nie mam napisane :C
      Trochę poczekacie, za co przepraszam :C

      Usuń
  8. http://zagubiona-we-wlasnym-swiecie-gnr.blogspot.com/ - po długiej przerwie pojawił się nowy rozdział, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. GDZIE JEST NOWY MAŁA SUKO. BECIA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhyhyhy. Pewnie gdzieś w przyyyyszłości... DALEKIEJ PRZYSZŁOŚCI...

      Usuń
  10. Duffowa ma zaszczyt zaprosic na dwuczęściowy rozdział 38. :D
    dust-n-bones.blog.onet.pl :P

    OdpowiedzUsuń
  11. http://zagubiona-we-wlasnym-swiecie-gnr.blogspot.com/ - nowy :> A tak w ogóle, to przeczytałam twoje opowiadania i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń