niedziela, 7 października 2012

Informacyjna informacja informacyjnej informacji

*Głośne okrzyki, oklaski, piski, chichoty* 
Ale już, cisza na sali! SHUT THE FUCK UP! 
*Cisza*  
Dziękuję. Tak więc... To się tyczy WSZYSTKICH blogerek, jasne?! JASNE?! 
Sonn i Szatanu założyły na fejsbuczku wspaniałą grupę, która ma dość nietypową nazwę, albowiem jest to: Testujemy samodzielnie jeżdżące ołówki
Jest to grupa, do której dołączają WSZYSTKIE blogerki! Nie martwcie się, ja też nie mam wspaniałej twarzy (może dlatego u mnie na profilowym jest Duff... Nevermind). Stajemy się tu Gunsową rodziną! 
Plan dnia: 
10:00: I tak nikt nie wstanie o tej porze, hihihi
12:00: śniadanko. 
13:00: nie wiem co się dzieje
00:00: idziemy spać
tak to działa! 
I jeszcze jedno... 
Podobno (PODOBNO) Lizelotta zaginęła podczas szwędania się po supermarkecie bez opieki mamy/Szatanu. Po prostu ZNIKNĘŁA, WYPAROWAŁA! 
Więc, musimy ją znaleźć... Ale wszystkiego dowiecie się na stronie. 
Link do grupy: https://www.facebook.com/groups/354636161295912/


P.S. Mikaela Castiela poszukuje swojego kręgosłupa, który wyjechał do L.A. razem z kręgosłupem McKagana, jeśli ktoś ich widział, prosimy zgłosić to na oficjalną stronę grupy. Dziękuję za uwagę. 

14 komentarzy:

  1. Boże.. :P
    To jest tak zawiłe, że zrozumiałam z tego tylko tyle, że jest jakaś grupa na fb!
    Chyba jestem serio głupiaa. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie działa mi ten link do tej grupy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.facebook.com/kasia.drewla Kasia jest głupia i zapomniała, że to jest grupa zamknięta .________. SO FAIL.
    ZAPROŚCIE MNIE DO ZNAJOMYCH, NAPISZCIE NA PRYWATNYM KIM JESTEŚCIE W OGÓLE, A JA WAS DODAM XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jestem Eliot, tylko, że nie chce mi się logować XD

      Usuń
  4. Genius XD
    U mnie informacja (Której połowa jest przekopiowana od Mikaeli Celestii, ale chuj.(, ale w sumie ty to już wiesz XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto ma zajebistego brata, który przepisał wszystko za mnie? no oczywiście, że ja. <3
    Zapraszam, nowy rozdział. xd
    http://sweet-child-o-mine-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)

    No dobra, dawno już zaczęłam czytać Twojego bloga i dawno już miałam skomentować, ale jakos tak zawsze wychodziło, ze nie było na to czasu.. maskara, szkoła naprawde niszczy zycie towarzystkie i wszystkie inne rodzaje życia.

    Szczerze mówiąc, to ciężko jest mi napisac coś o tylu rozdziałach, bo jakoś mam tak trudnosci z ogrnianiem dużej ilosci tekstu. Powiem ze w sumie pomysł, to mi sie podoba, bo jakos lubie sobie czytac o nastoletnim Duffie. Blog o takiej własnie tematyce był pierwszym blogkiem, ktorym zaczełam czytac i zainspirował mnie do pisanie swojego.

    Polubiłam Carrie, chociaz zaczynała mnie wkurzac w pewnym momencie. Najpierw ciskała sie o Susan, potem sama niewiadomo co odstawiała z Joeyem, no to takie troche niewporzadku było, bo jednak otarła sie dziewczyna o hipokryzje. Ale fajnie, ze sobie wszystko wyjasniła z Duffem i jest juz miedzy nimi dobrze. :)

    No to ja czekam na kolejny rozdział. A tez zapraszam do mnie, juz niedługo zaczne publikowac nowe opowiadanie, a jak narazie to zapraszam na zapozanie sie z bohaterami. http://zwierzenia-sunset-strip.blogspot.com/

    Do linków dodałam, do obserowowanych dodałam. No to wszystko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. HEJAHEEEJ KASIU Z PROFILOWYM DUFFEM <3!
    PRZECZYTAŁAM CAŁE <3 SERIO <3 I SIĘ JARAM HIHIHI <3
    Też chcę być Duffem :<<
    Kuźwa nooo... JA CHCĘ BYĆ DUFFYM <3
    I mieć bląt czóprynkem <3
    I nie wiem czemu nie lubię Victorii ;o Może dlatego ze u mnie Wiktoria jest tępą suką.. ale nieee, to by było zbyt proste XD
    W ogóle to przez Ciebie jaram sie Duffym trololololo ;o
    Dziwny syndrom xd BYWA I TAK XD
    Nie wiem co mam napisać ;o

    PEKTYNA <3 <3 <3
    Czekam na następną *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. http://zagubiona-we-wlasnym-swiecie-gnr.blogspot.com/ - nowy rozdział ; >

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie nie uwierzysz, ale nowa notka na http://can-you-feel-the-air.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodałem nowy, ale tak chujowy, że masakra.
    http://welcome-to-the-hel-lxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń