niedziela, 10 lutego 2013

Hehehe, tak...

He.
He he.
He he he.
(nie zabijajcie, proszę).
Nie potrafię pisać tego opowiadania. Nie umiem rozwinąć akcji i jakbym miała je publikować, to by było nudne i bez sensu. Więc ogłaszam, iż kończę pisać opowiadanie Imagine. Może kiedyś do niego wrócę, może nie.
Teraz próbuję napisać coś nowego, też związanego z Gunsami, ale może trochę mniej. Bo będę pisać o DZIECIACH GUNSÓW. A przynajmniej spróbuję coś o nich napisać XD Prolog mam, sklecę jakiś rozdzialik i wstawię.
I mówiłam o dodatku na święta, no nie?
Hehehe.
Nic nie dodam, przykro mi. Chciałam napisać coś w miarę śmiesznego, ale z moim nastawieniem to nie wyszło.
PRZEPRASZAM, TAK BARDZO PRZEPRASZAM.
Ponieważ w środę jest koncert Slasha, na który się wybieram (tak, zazdrośćcie), to możecie mnie zabić tak... w piątek? Pasuje? XD
No to tego...
Do napisania! :3 

4 komentarze:

  1. Szkoda że kończysz to opowiadanie...Byłam ciekawa co będzie dalej. Jak dla mnie ciekawie się zapowiadało.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://zagubiona-we-wlasnym-swiecie-gnr.blogspot.com/ - nowy rozdział, zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieciach Gunsów? ciekawy temat, jestem ciekawa. Izzy ma mieć zajebistą córkę! No, mam nadzieję, że się rozumiemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu nowy xD http://xxlittle-xdiffrent-fckn-gnr.blogspot.com/2013/02/rozdzia-87.html

    OdpowiedzUsuń