wtorek, 18 września 2012

Informacja

Kurde, wiecie jakoś trudno to pisać, bo wiem jak się czują czytelnicy po takiej wiadomości. Jednak, muszę to zrobić. Chciałam oświadczyć, że będę miała przerwę w pisaniu, może być to nawet dość długa przerwa. Mam strasznie dużo obowiązków, cały dzień mnie nie ma przy laptopie, mam czas tylko wieczorem. No i oczywiście brak weny. Nie wiem co robić, kompletnie. Oczywiście, nie opuszczam blogsfery, tylko robię sobie przerwę.
Chciałam jeszcze podziękować za takie optymistyczne komentarze, które mnie tylko nakręcają. Naprawdę, pomagacie. :3
Mam nadzieję, że nie przestaniecie czytać mojego opowiadania. ;)
Trzymajcie kciuki za wenę! :D

15 komentarzy:

  1. Szkoda :< Ale nie przestanę czytać, tak świetnego bloga! Mam nadzieję, że szybko coś dodać. Ughh, wszyscy zawieszają, szlag!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, strasznie dużo osób opuszcza blogsferę. Dużo dobrych opowiadań po prostu znika i to jest smutne. Ale ja nie mam zamiaru na razie wasz opuszczać. ;)

      Usuń
  2. O nie, płakuniam :(
    Ale mam nadzieję, że szybko powrócisz z nowymi pomysłami i oczywiście weną :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. OH NO następny ulubiony blog zawieszony, nie przeżyję.

    OdpowiedzUsuń
  4. NO KURDEEEE NIEEE! NO KURDE SPŁONIESZ! CZY TY TO SZATANIE WIDZISZ?! TO JEST NIE DO POMYŚLENIA! SIĘ KURDE TAK NIE BAWIĘ!
    Jak zaraz tam do Ciebie wparuję (chociaż nie wiem gdzie mieszkasz, ale ok. XDDDDD)
    Ja tu kurde wchodzę na tego bloga z 10 razy dziennie (albo i więcej. XDD) a tu kurde taka informacja?! No nie! ;____;
    Ogłaszam żałobę narodową. ;____;
    Łapaj wenę z żelkami i kakałkiem, albo chałwą! Ode mnie. Tak telepatycznie. XDD
    WENO, WRÓĆ! GDZIEKOLWIEK JESTEŚ! W NARNII? ZA SAŁATĄ? W SZAFIE? U DUFFA POD ŁÓŻKIEM? GDZIEKOLWIEK JESTEŚ, WRÓĆ! WENA POSZUKIWANA!
    Btw. można wenę na Allegro kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Karolina, Karolina...
      Przykro mi, szukałam weny na Allegro, ale wszystko wyprzedane ;-; Rok szkolny się zaczął i szał na wenę ;-;

      Usuń
  5. Szkoda, twój blog jest jednym z moich ulubionych. ;c
    Rozumiem, że masz dużo obowiązków, według mnie wrzesień jest najgorszy. ;/
    Łap wenę i napisz coś kiedyś. :)
    I tak będę zaglądać codziennie. xd

    OdpowiedzUsuń
  6. D: Nie no ja trzymam mocno kciuki, chociaż sama borykam się z podobnymi problemami :<

    Mam nadzieję, że w końcu jak zajrzę tutaj znowu to będę miała okazję przeczytać nowy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  7. http://xxlittle-xdiffrent-fckn-gnr.blogspot.com/
    A więc tak. U mnie nowy 76. rozdział i prolog do czegoś nowego xD Zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej no, jak się poddają to wszyscy. A ja właśnie się zmobilizowałem i napisałem nowy ;d http://welcome-to-the-hel-lxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpierw ja i Tomek, teraz ty .____.
    Pieprzony rok szkolny...
    Mam nadzieję, że niedługo coś dodasz, bo to mój ulubiony i ukochany blog <3 Po prostu uzależnia jak nie wiem co i kiedy widzę lub słyszę gdzieś Eliot, od razu myślę o Tobie i zajebistej twórczości *_____*
    A tak z innej beczki, to trochę się z Tomkiem rozjechaliśmy i teraz on kontynuuje starego blog, a ja mam nowego i miło by było gdybyś wpadła poczytać :)
    http://garden-of-eden-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło, że się ujawniłaś, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łooooooooo kurwa,
    sorry, nie powiadomiłam cię :<
    http://sympathy-for-a-devil.blogspot.com/
    1 rozdział Comy, zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuźwa no... Nie no rozumiem Cię doskonale, szkoła jest ważniejsza. Sama niedługo zacznę studia i wcale mnie to nie cieszy :F
    Oczywiscie, że będę kibicowac Twojej wenie :D Mam nadzieję, że, mimo wszystko, będą pojawiać się nowe notki.
    A gdybyś miała za dużo wolnego czasu :D, to zapraszam do mnie.
    http://living-in-a-fucking-dreams.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń